Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 100,00 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 100,00 EUR brez DDV, zaračunamo stroške dostave v znesku 6,56 EUR ter DDV.
Rok dostave je naveden ob vsakem artiklu. Pojem »na zalogi« pomeni, da bo prodajalec dostavil
Rok dostave je opredeljen glede na zalogo izdelka (ampak ne več kot 30 delovnih dni).
Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijo priloženo v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.
6.1. Dostava po pošti - plačilo po povzetju
V kolikor kupec želi, da mu prodajalec naročeno blago dostavi na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odloči za plačilo ob prevzemu (po povzetju), je možno plačilo le z gotovino. Kupec mora biti ob prevzemu blaga, ne glede na vrednost naročila, osebno prisoten oziroma mora za prevzem blaga pooblastiti drugo osebo. O času dostave bo prodajalec kupca obvestil po telefonu ali elektronski pošti. Kupec je dolžan pri plačilu po povzetju plačati stroške provizije pri poslovanju z gotovino. Stroški provizije so zaračunani po ceniku različnih ponudnikov paketne distribucije.
V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
6.2 Plačilo po predračunu
Plačilo po predračunu je najbolj enostavna možnost plačila v spletni trgovini in je namenjena tako fizičnim kot pravnim osebam. Vsak kupec prejme predračun po e-mailu, po plačilu predračuna pa prodajalec dobavi blago v dogovorjenem roku na naslov, ki ga je kupec navedel.
Pri plačilu po predračunu je potrebno v 7 dneh poravnati znesek po predračunu. Prodajalec bo naročeno blago vam do takrat rezerviral, blago pa bo kupcu poslal po prejemu plačila. Če v 7 dneh prodajalec ne prejme plačila po predračunu, naročilo stornira, posledično pa ne pride do sklenitve kupoprodajne pogodbe.
V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
7. PLAČILO IN LASTNINSKI PRIDRŽEK
Ceno nakupa je treba v celoti najpozneje poravnati ob dostavi blaga. Blago do popolnega plačila ostane v lasti prodajalca.
8. POSLEDICE ZAMUDE PRI DOSTAVI
Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne zamude pri dostavi zaradi zamud dobaviteljev in proizvajalcev. Če zaradi okoliščin, na katere prodajalec ne more vplivati, dostava ali upoštevanje dogovorjenega roka dostave ni mogoč, je prodajalec upravičen v celoti ali delno odstopiti od izpolnitve naročila. Prodajalec bo o navedenem dejstvu nemudoma obvestil kupca. Kupec razen vrnitve že plačane kupnine po predračunu ni upravičen do kakršnekoli odškodnine iz tega naslova.
9. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
9.1 PotrošnikiČe je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Blago lahko v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina:
• kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov LORS, Sašo Lorenčič s.p., Kadrenci 3, 2236 Cerkvenjak, Slovenija. , s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi na naslovu LORS, Sašo Lorenčič s.p., Kadrenci 3, 2236 Cerkvenjak, Slovenija in tam opravi vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z istim plačilnim sredstvom kot je bilo kupljeno, razen v primeru če se dogovorimo drugače.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: letve po naročilu kupca, barve izrecno naročene na željo kupca...).
Odstop od pogodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja LORS, Sašo Lorenčič s.p., Kadrenci 3, 2236 Cerkvenjak, Slovenija. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti info@letev.si ali po telefonu 031 38 18 38.
10. REKLAMACIJE IN GARANCIJE
10.1 Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
10.2 Potrošniki
Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako, da o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte ali ga pošlje na naslov LORS, Sašo Lorenčič s.p., Kadrenci 3, 2236 Cerkvenjak, Slovenija.
Potrošnik, ki je obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju LORS, Sašo Lorenčič s.p. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.
Ponudnik, podjetje LORS, Sašo Lorenčič s.p. , mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.
10.3 Ostali uporabniki
Za ostale kupce se v zvezi z vprašanji stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.
11. GARANCIJA
Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga. Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim določi blago iz prvega odstavka tega člena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti pa najkrajši garancijski rok in čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate.
Za blago za katero se izda garancija za brezhibno delovanje mora proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo in seznam pooblaščenih servisov. Pri tem je dolžan zagotoviti pooblaščeni servis, razen če sam ne opravlja te dejavnosti. Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov. Garancijski list mora biti za potrošnika lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list v celoti v slovenskem jeziku. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Tudi po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate. Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Podjetje LORS, Sašo Lorenčič s.p. svojim kupcem ne obljublja garancije, saj garancija za proizvode, ki so predmet prodaje podjetja LORS, Sašo Lorenčič s.p. , ni obvezna. Podjetje LORS, Sašo Lorenčič s.p. pa svojim kupcem omogoča možnost vračila/zamenjave/reklamacije kupljenega blaga.
12. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, LORS, Sašo Lorenčič s.p., Kadrenci 3, 2236 Cerkvenjak, Slovenija. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.
Ponudnik bo po potrebi oziroma ob nejasnem naročilu stopil v stik s potrošnikom preko telefonskega pogovora ali preko elektronske pošte. S tem potrošnik nima nobenih dodatnih stroškov.
13. KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Telefonska številka zabeležena kot kontakt za spletno stran letev.si je plačljiva in se plača skladno s cenikom osnovne tarife ponudnika telekomunikacijskih storitev.
14. OBVEŠČANJE POTROŠNIKOV
Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe, seznani potrošnika, preko katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z zakonom. Ponudnik posreduje firmo, elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalca IRPS.
Če ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom, opozori potrošnika naknadno.
15. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Ob prvem obisku spletne trgovine se na računalnik uporabnika shrani "piškotek" (cookie), ki ga lahko sam odstrani ali pa z ustreznimi nastavitvami prepreči, da bi se shranil. Piškotki so datoteke, namenjene boljši komunikaciji s spletnim mestom in koristijo za optimiziranje delovanja spletnih strani in pripravo učinkovitih storitev na spletnem mestu. Preko teh datotek prodajalec ne more priti do osebnih podatkov ali podatkov, ki so na uporabnikovem računalniku, razen tistih, ki so javno dostopni (tip brskalnika, tip operacijskega sistema, itd.).
Podatki, ki jih kupec posreduje pri registraciji ali nakupu v spletni trgovini ali kako drugače preko e-pošte, telefona, faksa ipd. so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Kupec ob posredovanju podatkov podaja osebno privolitev, da lahko prodajalec obdeluje osebne podatke, ki mu jih je posredoval. Prodajalec lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o naročilu, o ponudbi, novostih, dogodkih in ugodnostih, ter za pošiljanje drugega oglasnega gradiva. Za namene obveščanja uporabnik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, kot so telefon, sms, e-pošta ipd.
Navedene podatke lahko prodajalec obdeluje za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu in se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.
Prodajalec bo pridobljene podatke varoval ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
16. NAPOTKI O UPORABI/IZJAVA O SOGLASJU Z VARSTVOM PODATKOV
Uporabniki se strinjajo, da uporaba spletni strani www.letev.si poteka po tukaj navedenih pogojih:
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Vse vsebine (besedila, slike, zvočne datoteke ter animacije in video posnetki) in oblika spletne strani prodajalca so namenjeni izključno za osebno informiranje kupcev in so zaščiteni z avtorskimi pravicami. Izseke je dovoljeno kopirati, shraniti in obdelovati samo za zasebno uporabo, vsaka nadaljnja uporaba je dovoljena le ob predhodni privolitvi prodajalca.
Uporaba spletne strani poteka na lastno odgovornost. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za vsebine tujih spletnih strani, na katere je uporabnik preusmerjen preko hiperpovezav. Prodajalec se s tem izrecno distancira od vseh vsebin, vseh povezanih tretjih strani in si teh vsebin ne lasti. Ta izjava velja za vse prikazane povezave in za vse vsebine strani, do katerih vodijo povezave. Vsi podatki te ponudbe so zaščiteni z avtorskimi pravicami kot zbirke podatkov in mehanizmi za zbirke podatkov.
17. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka, številka registrskega vložka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
18. VELJAVNA ZAKONODAJA
Kupoprodajna pogodba je sklenjena po slovenskem pravu, kot mesto izpolnitve, ki izhaja iz kupoprodajne pogodbe, pa velja naslov prodajalca v Sloveniji.
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med kupcem in prodajalcem bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče v Mariboru.